Selecteer een pagina

Dit verzendbeleid (hierna te noemen het “beleid”) beschrijft hoe de bestellingen worden verzonden wanneer je bij Spliff Seeds bestellingen plaatst op onze website, www.spliffseeds.nl/ (hierna te noemen de “Website”of “Site”).

Dit beleid moet worden gelezen in combinatie met onze Algemene Voorwaarden, Restitutiebeleid, Cookiebeleid, en

Privacy Policy verklaring.

LEVERING

  1. Leveringsdienst: Wij gebruiken de diensten van een derde partij voor de verzending van alle bestellingen van de gebruikers. We verzenden internationaal.
  2. Verwerking en levertijd: Het kan ongeveer 1-3 werkdagen voor de bestellingen om te verzenden, en de levertijd varieert van locatie tot locatie.
  3. Belangrijke opmerking: De levertijd is onderhevig aan veranderingen op basis van tekorten van een artikel, slecht weer, transittijd van uw vervoerder, adres van bestemming, of coviduele beperkingen etc. Verwerking en verzending kunnen langer duren tijdens feestdagen en andere piekseizoenen.
  4. Honorarium: De verzendkosten verschillen per regio. Tijdens het afrekenen berekenen wij de verzendkosten op basis van uw locatie. U kunt de verzendkosten zien bij het afrekenen.
  5. Geen verandering: U kunt het verzendadres of de geselecteerde verzendmethode niet wijzigen na het afrekenen.

BESTELLINGEN, VERZENDING, MISLUKTE LEVERING EN BESCHADIGDE/GEOPENDE DOOS

  1. Niet voor commerciële doeleinden: U kunt onze producten niet kopen voor commerciële doeleinden, tenzij wij dat toestaan. Er mag geen gebruik worden gemaakt van onze intellectuele eigendom zonder onze uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.
  2. Risicoaanvaarding: U draagt het risico voor de producten zodra deze zijn afgeleverd op het door u opgegeven afleveradres. Wij of onze leveringspartners aanvaarden geen aansprakelijkheid wanneer u een onjuist leveringsadres opgeeft of wanneer u de producten niet afhaalt op het door u opgegeven leveringsadres.
  3. Mislukte levering: Als uw pakket niet kan worden afgeleverd op het door u opgegeven verzendadres om redenen zoals een onjuist verzendadres en/of een onjuist telefoonnummer, wordt het pakket op uw kosten aan ons geretourneerd.
  4. Als je niet ophaalt: Als de ontvanger bij alle afleverpogingen afwezig is, wordt uw pakket in een lokaal centrum van een van onze externe logistieke dienstverleners bewaard om te worden afgehaald. Als u het pakket daar om welke reden dan ook niet afhaalt, wordt het pakket op uw kosten naar ons teruggestuurd.
  5. Weigering door u/ontvanger: Indien u/ontvanger de ontvangst van uw pakket weigert, wordt het pakket op uw kosten naar ons teruggestuurd.
  6. Beschadigd/open doos: Als u uw pakket beschadigd en/of geopend ontvangt, maak dan een foto van de schade voordat u de inhoud ervan controleert. In dergelijke gevallen moet u zo snel mogelijk een claim indienen via de koerier die uw bestelling heeft verzonden. Neem ook contact met ons op info@spliffseeds.nl .

    DE STATUS VAN DE BESTELLING CONTROLEREN

    Let op: getraceerde verzending is alleen beschikbaar voor bepaalde locaties. Indien beschikbaar ontvangt u, zodra uw bestelling is verzonden, een e-mailbericht van ons met een volgnummer waarmee u de status ervan voortdurend kunt controleren. Geef ons tot 48 uur de tijd om de tracking informatie beschikbaar te maken. Als u uw bestelling niet hebt ontvangen binnen de periode die u is meegedeeld in uw verzendbevestiging, neem dan contact met ons op via info@spliffseeds.nl met uw naam en bestelnummer, en wij zullen het voor u uitzoeken.

      DERDE AANBIEDERS VAN LEVERINGSDIENSTEN

      Wanneer u bij ons een bestelling plaatst, zijn het onze externe bezorgers (hierna onze “leveringspartner” genoemd) die de producten op de meest handige en probleemloze manier bij u thuis bezorgen. Voor dit doel delen wij ook bepaalde persoonlijk identificeerbare informatie (PII) van u met onze leveringspartner om uw bestelling uit te voeren. Voor meer details over dit onderwerp verwijzen wij naar onze verklaring inzake het privacybeleid .

        RISICO VAN VERLIES

        De artikelen die wij voor u stikken worden verzonden door Delivery Partner, waardoor het risico van verlies en de eigendom van deze artikelen op u overgaan bij onze levering aan de Delivery Partner. In geen geval zijn wij verantwoordelijk voor verloren zendingen.

          Laatst bijgewerkt op 01 april 2023.